Powstała Strategia Rozwoju Marki "Jura Krakowsko - Częstochowska"

  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
  • Drukuj zawartość bieżącej strony
16 stycznia 2020

W ramach Związku Gmin Jurajskich powstała Strategia Rozwoju Marki Jura Krakowsko - Częstochowska oraz zostało zaprojektowane nowe logo Jury.

Strategia Rozwoju Terytorialnej Marki Turystycznej Jura Krakowsko-Częstochowska wraz z Systemem Identyfikacji Wizualnej Marki została zrealizowana na zlecenie Związku Gmin Jurajskich jako kluczowy dokument planistyczny programujący dalszy rozwój turystyki na Jurze, a w szczególności dalsze prace nad budową marki obszaru. W planowaniu przyjęto 5-letni horyzont czasowy, a więc Strategia dotyczy okresu 2020-2025.

Dokument jest dostępny w biurze Związku Gmin Jurajskich.

Związek Gmin Jurajskich
pl. Wolności 42
42-440 Ogrodzieniec

Galeria

  • Powiększ zdjęcie